Shop 'till u drop

We zijn weer 'thuis' in Inverness, na drie heerlijke dagen in Orlando. Zondag zijn we om een uur of twaalf vertrokken, dus waren we rond half twee in Orlando. Het was nog te vroeg om in te checken bij het hotel, dus zijn we maar direct naar de Premium Outlets aan International Drive gereden.





In het foodcourt hebben we geluncht bij Five Guys, want dat was de vorige keer zeer goed bevallen.
Bij Hilfiger kan ik slagen voor een shirt en een trui, maar veel andere shirts en een jas zijn niet in de juiste maat. Of ze zijn wel in de juiste maat, maar ze staan me niet aan.. Manon weet bij Hilfiger kids nog een paar shirts op de kop te tikken, en ze heeft onderhand al een koffer vol. Bij Nike koop ik nog een paar nieuwe schoenen voor $50 (oftewel €38) , kan ik weer een tijdje mee vooruit.
Een collega had gevraagd of ik een Levi's shirt wilde meenemen, dus snel even de Levi's store ingelopen. Binnen vijf minuten stond ik weer buiten, met een shirt. Missie geslaagd.



Voor neefje Thomas, die binnenkort jarig is vinden we een cadeautje bij de Disney outlet, dus dat ik ook alweer geregeld. Daarna nog even bij Ralph Lauren binnengewipt, maar met lege handen vertrokken. Volgende keer beter misschien.

Inmiddels is het al vier uur, tijd om naar het hotel te gaan.
Het hotel ligt aan Universal Boulevard, net buiten de drukte van Int.drive en de Universal resorts. De auto gaat in  de parkeergarage, en een paar minten later staan we al in de lobby van dit moderne hotel.
We hebben een prachtige ruime kamer op de derde verdieping, met twee queen size bedden. Uitzicht op het zwembad, en in de verte is Funspot USA nog te zien.





 's Avonds gaan we naar Downtown Disney want daar is het altijd gezellig. Blijkbaar waren meer mensen daarvan op de hoogte, want het was druk! Geen parkeerplaats meer te krijgen. Tenminste niet in de buurt van World of Disney, en daar wilden we nou net naar toe. En ik had natuurlijk geen zin op honderden meters te lopen, dus dan zit er niks anders op dan te wachten tot er iemand vertrok. Mirijam en Manon waren ondertussen al uitgestapt, en daar de winkels gelopen, terwijl ik nog stond te wachten op een parkeerplaats. Na een kwartier minuten had ik eindelijk een plekkie.
Volgens mij hebben we bijna alle Disney winkels wel zo'n beetje gehad die avond, met World of Disney alleen al ben je zo een uurtje zoet. Daar verkopen ze echt alles van wat maar met die mouse te maken heeft. De kerstwinkel word ook niet overgeslagen, net als Art of Disney en Mickey's pantry. 
Maar het blijft bij kijken, want we geven geen dollar uit! Ook wel eens lekker...


We wilden gaan eten bij Rainforest Café, maar daar was een wachttijd van twee uur! Ja daaag! Dan eten we onderweg naar het hotel wel wat. Dat werd een wafel bij Waffle House, ook lekker op z'n tijd. De juffrouw was vergeten de cola op de bon te zetten, dus hoefden we  slechts $10 af te rekenen.
Op naar het hotel, en lekker slapen, want dinsdag werd een lange dag in EPCOT.

Groetjes!


4 reacties:

De Moolenschotjes zei

Jullie hebben weer een leuke dag gehad. Mooie video's. International Drive is super om doorheen te rijden, er is daar zoveel te zien en te beleven. Dat Rainforest Café in Disney Downtown moet toch wel een top omzet draaien want dat zit altijd vol... Veel plezier nog.. WIj gaan vandaag de Keys weer verlaten en richting Fort Lauderdale.

Unknown zei

Hahaha hoe grappig is dit! Zit net de blogs van de andere Floridagangers te lezen, en zie ik die van jou MET EXACT DEZELFDE TITEL als mijn blog van gisteren!! Wij weten dus duidelijk wat leuk is ;-)
Veel plezier daar nog!
Groetjes Hylke (floridaforum)

Mariska zei

Mooie scores, koffertje extra nodig voor terug? Enjoy!

Robert-Jan en Yvonne zei

Niets uitgegeven bij Disney ? Dat is ook wel een prestatie, Hahaha ! En ja, die wachttijden bij die restaurants daar ...

Een reactie posten

reageer hier